Vrei să ai o dantură albă şi perfectă pentru a zâmbi cu încredere? Există câteva mici secrete de care trebuie să ţii cont atunci când vine vorba despre îngrijirea dinţilor. Descoperă-le!

Dacă ai grijă de dantura ta eviţi multe probleme de sănătate care sunt corelate cu o igienă orală precară. Specialiştii atrag atenţia asupra faptului că doar folosind periuţa de dinţi nu reuşim să distrugem decât 25% din bacteriile care coabitează în cavitatea bucală. Aşadar, mai adăugăm o soluţie salvatoare: periuţa interdentară pe care trebuie să o folosim o dată pe zi, după un periaj dentar efectuat corect.

Iată care sunt cele şapte reguli ca să ai un zâmbet frumos

1. Periază-ţi dinţii de două ori pe zi
Periază-ţi dinţii zilnic, dimineaţa şi înainte de a merge la culcare. Cu toate acestea, nu te spăla imediat după expunerea smalţului dinţilor la acizii care se găsesc în unele alimente sau băuturi.

2. Mergi la medicul dentist în mod regulat
Este foarte important să mergi la un control stomatologic cel puţin o dată pe an. Nu numai că medicul dentist va putea să identifice problemele de sănătate orală din timp, dar este şi ocazia perfectă pentru o curăţare profesională a dinţilor.

3. Adoptă o dietă sănătoasă şi echilibrată
Cea mai bună reţetă pentru dinţi sănătoşi este o dietă sănătoasă şi echilibrată! Mănâncă fructe şi legume, dar evită expunerea îndelungată a dinţilor la substanţele acide pentru a preveni eroziunea acidă. Evită consumul de alcool şi fumatul, pentru că acestea pot cauza probleme grave de sănătate orală.

4. Foloseşte periuţa interdentară
Foloseşte şi produse de curăţare interdentară, precum periuţa interdentară, pentru a elimina mâncarea şi placa bacteriană acolo unde se strânge de obicei: între dinţi şi de-a lungul gingiei.

5. Ai grijă de dinţii tăi şi când eşti în mişcare
Asigură-te că îţi păstrezi obiceiurile sănătoase şi atunci când ai o zi aglomerată sau când călătoreşti: mestecă gumă fără zahăr după orice masă sau gustare pentru a stimula secreţia salivară şi a reduce acizii plăcii bacteriene.

6. Ai grijă de dinţii sensibili
Aproape 1 din 3 persoane suferă de un anumit grad de sensibilitate dentară. În cazul în care consumul de alimente reci sau fierbinţi este dureros sau simţi durere în timpul periajului, consultă medicul dentist pentru a determina cauza.

7. Evită să ai gura uscată
Oricine are gura uscată din când în când, uneori din cauza medicamentelor. Este mai mult decât incomod, deoarece poate creşte riscul de boli ale gingiilor, de apariţie a cariilor dentare şi a infecţiilor bucale. Mestecă gumă fără zahăr pentru 20 de minute după ce ai mâncat sau ai băut pentru a stimula salivarea şi bea apă regulat.

Ai la dispoziție o mulțime de soluții, însă dacă dorești să fii tratat de o echipa profesionistă de medici stomatologi contactează-ne la 0722.367.642 și o să îți povestim cum te putem ajuta noi.  Favorit Dental Clinic – Pasiune pentru lucrul bine făcut!